Sunday, March 24, 2013

Moodboard colours 5 Spring!

Vandaag heb ik het gevoel dat er toch echt maar eens wat lente weer moet komen. Soms komt er een waterig zonnetje door maar de wind is zo koud en de temperaturen liggen veel te laag. Ik hoor iedereen roepen dat ze toe zijn aan een flinke dosis lente weer, 15 graden met een beetje zon zou al geweldig zijn. Aangezien dat vandaag zeker nog niet gaat gebeuren heb ik dit prachtige kleuren palette samengesteld. Met een beetje vrolijkheid op deze zondag word je vast blij. Als je deze kleuren om je heen hebt word het vanzelf lente... and it makes me happy!



English summary: Today I really need to share some bright and happy colours with you. The weather is so cold in the Netherlands and we all need spring! Everybody is waiting for some sunshine and spring weather. Because we all need some happiness I created this colour palette and it makes me happy...

No comments:

Post a Comment