Sunday, April 21, 2013

Happy household stuff with a pattern

Ik weer eens wezen shoppen bij een van mijn favoriete winkels.

Uiteraard kon ik de verleiding niet weerstaan in deze winkel met allerlei 'nuttige' hebbedingetjes vaak voorzien van een vrolijk dessin. En alles voor zeer kleine prijsjes vanaf €1,-

Misschien heb je al een idee waar ik het nu over heb. Ik heb het over Flying Tiger. Ik heb hier al eerder een blog over geschreven maar kon het niet laten om deze ook met jullie te delen. Het is namelijk steeds weer een feest om te zien wat zij met alle daagse producten doen. Simpele/ saaie huishoudelijke en kantoor producten worden door Flying Tiger omgetoverd in iets leuks!

Vrolijke vaatdoekjes, gezellige zakdoekjes in diverse dessins, leuke rietjes, prachtige ansichtkaarten en meer! Het maakt het huishouden toch gezellig? Wie wil er nou niet schoonmaken met vrolijke vaatdoekjes?

Tevens ga ik me dit jaar weer verdiepen in het zelf kweken van groente. Dus vanmiddag maar meteen aan de slag met m'n mini kas. Die staat vast heel leuk op de vensterbank!

Hier wordt je toch blij van? Ik wel!

check out the website


check out the website
English summary;
I've been to one of my favorite shops again.

They sell small gifts and other stuff for low prices. But it all looks good and a lot of things have pretty patterns on it. They sell every stuff and have turned it into something pretty and for a good price starting from 1 euro for 3 postcards, 2 packages of flower seeds etc.

Iam talking about Flying Tiger! I've blogged about this shop before but could not resist to do it again. These shops are all over europe and even in Japan so it is worth a visit! Or check out their website.

I've bought some gardening stuff for my home grown veggies. And some prettyy patterned stuff like: straws, cleaning cloths with hearts on it, handkerchieves, postcards and more.

That's what makes me happy...

No comments:

Post a Comment