Sunday, April 28, 2013

my treat...

Vandaag heb ik een geweldig cadeau voor mezelf gekocht. ik had ze al een tijdje in m'n hoofd maar kon de verleiding echt niet weerstaan....

Ik heb een setje trays van Hay gekocht. Ze zijn ontworpen door Clara von Zweigbergk.

De Kaleido trays zijn kleine dienblaadjes in 5 verschillende maten in de vorm van caleidoscopische figuren. Ze zijn van gepoedercoat metaal gemaakt. Het is altijd moeilijk om te kiezen maar ik heb uiteindelijk gekozen voor een XS in mintgroen, S in licht grijs en een M in fluor oranje/roze.

Ik ben er erg blij mee en ze staan geweldig in ons huis...



English summary
Today I bought myself and our home a treat...
I bought a set of trays by Hay. The trays are designed by Clara von Zweigbergk for Hay.

The trays are shaped in kaleidoscopic shapes and are available in 5 different sizes and lots of colours.
It is always hard to pick one, but I have decided to choose a set of 3 XS in mint green, S in soft grey and M in neon pinky/orange.

Iam so happy with it and it will look great in our home....

1 comment: