Sunday, January 20, 2013

Moodboard colours 4

Ondanks het feit dat ik erg houd van een strakke basis in huis met veel wit, zwart, grijs en natuurlijke materialen mogen er ook kleurrijke accenten in voorkomen. Iedere week een paar vazen vullen verse bloemen, een paar kleurrijke accessoires of een mooie foto. Als ik een mooie kleurencombinatie tegen kom die me inspireert leg ik deze vast en maak ik er een mooie kleurkaart bij. Deze kan ik gebruiken als inspiratie en deel ik graag met jullie.

English summary:
I need some colour around me. Even-though I love white, black and grey's, I need some colourful accents like flowers or other colourful accessories in my house. That's why I'd like to share the colour moodboards with you. When I see a beautiful colour combination I pick the best colour you can combine and use it for inspiration.

I love these vibrant spring colours, enjoy.... thats's what makes me happy


No comments:

Post a Comment