Sunday, May 19, 2013

Pretty design by Rie Elise Larsen...

Ik heb weer een pareltje gevonden! Ik kan niet ontkennen dat het weer Deens design is en kan niet wachten tot ik eindelijk naar Kopenhagen kan om nog meer van dit moois te bekijken.

Het merk heet Rie Elise Larsen en is vernoemd naar de ontwerpster. Rie ontwerpt alles zelf. Na jaren als stylist gewerkt te hebben heeft ze in 2008 haar eerste collectie gelanceerd. Haar werk is te herkennen aan kleurrijke mini dessins bestaande uit geometrische vormen. Een groot deel van de collectie word in India met de hand gefabriceerd.

Je word er echt vrolijk van. De dozen met geometrisch dessin passen perfect in mijn kantoor en de strijkijzer snoeren zijn een mooie match met de witte rijstpapieren lampen die ik boven mijn eettafel wil hangen.

De collectie bestaat verder nog uit: pakpapier, ansichtkaarten, thee doeken, haakjes, verlichting en kerst decoratie.

all pictures by Rie Elise Larsen
Check out the website


I found another pearl of Danish design. This colourful brand is named Rie Elise larsen after the designer.

Rie Elise Larsen has been working as a stylist for many years and launched her first collection in 2008. You can recognize her work by the mix of small geometric patterns and bright colours. Most of the products are manufactured in India by hand.

I love the boxes with small geometric patterns, they will be perfect in my office... and have you seen those textile cables? The neon pink and soft green will be great with the simple ricepaper lamps I have.

The collection also contains wrapping paper, postcards, lampshades, tea towels, hooks and christmas decoration.


No comments:

Post a Comment